Friday, January 09, 2015

Low Battery


Hari ni hari chaotic saya.

Subuh > Paperwork > Meeting > Collect exam scripts > Pick Syirah up from school > Grocery shopping > Masak > Sambung paperwork > Meeting > Isyak

Dari Subuh sampai ke Isyak, baru boleh tarik nafas sekarang. Actually tak jugak la. I can foresee that this marks the start of a crazy busy life again. Can I fast forward to the part where Zoombara dah settle? Sebab lepastu at least tinggal Bahas Menengah & Bahas 4PM je (speaking of which sampai sekarang timeline Diari Bahas tak buat lagi, sorreh)

On a totally unrelated note, saya cair bila orang panggil saya 'Saudari Munirah.' Sopan sangat kenapa?! Jangan begitu. Saya rasa macam nak demam.

Oh.
Saya nak teh tarik.
Not the teh tarik buat sendiri kat rumah kind. But saya nak teh tarik mamak peh. Or teh masala.

Abang Lutfi Ishak kata 'bancuh teh tu satu seni'
Ok brother, bancuhkan saya please.

Oh tak eh.

xoxo,
N

No comments:

Post a Comment